trešdiena, 2010. gada 1. septembris

Labrīt!

Pareizāk jau Labdien, bet es nu nekādi nemāku piecelties laicīgi! Nu ir tāda lieta, jā!:) Mazā miega mice esmu, toties pa naktīm ir mans produktīvākais laiks!
Kā man patīk tā saule,kas spīd neilgi pirms rudens iestāšanās-viss tik košs un skaidrs šķiet! Taisni vai jākarina kamera plecā un jādodas fotogrāfēt kā saules stari spēlējās ar dabu.
Šoreiz tas laikam būs arī viss, ko te raxtīšu par sevi, bet jums...jums es novēlu šodien un arī visās pārējās dienās izjust dienas burvību, izbaudīt katru saules staru,kas Tevi lutina, sasmaržot katru zaļumu un lapu,kas vēl laukā ir, iedzert garšīgu tēju vai kapučinō, noklausīties savu mīļāko dziesmu un ar pilnu sparu un enerģiju doties iekšā dienas izaicinājumā un visu,ko tev tā piespēlē-izbaudi, izmanto, pārvērt, rīkojies, dari un neaizmirsti pasmaidīt-jo tas neko nemaksā. Jā, un protams-nekad neaizmirsties par saviem mīļajiem-arī šodien pasakiet viņiem, ka MĪLAT viņus!:)
Lai Jums lieliska diena

Madara

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru